سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


حال ما خوب است... وقتی این را می‌‌گوییم یعنی این که ما الانمان خوب است... شاید قبلا خوب نبوده‌ایم و شاید هم بعدا خوب نباشیم. اما الانمان خوب است. اما تقریبا همه ما در حال برنامه‌ریزی برای آینده خودمان هستیم. این آینده را بر حسب شرایط و موقعیت جغرافیایی و اجتماعی‌مان طراحی کرده و در ذهنمان طرحی از آن می‌سازیم. مثلا اگر سرپرست یک خانواده ایرانی باشیم برای آینده تصوراتی خاص خودمان را داریم که با تصوراتی که مدیر یک شرکت فناوری بزرگ در اروپای غربی دارد تفاوت خیلی زیادی خواهد داشت.

حال پرسش این است که اصولا چگونه می‌‌توانیم آینده را تصویر کنیم؟ آنهایی که برای آینده برنامه‌ریزی می‌‌کنند، آیا رویاپردازان هستند یا دانشورزان و در نهایت شاید هم آنها مدیرانی هستند که به جای پیش‌بینی آینده به ساختن آن می‌‌پردازند؟

بیایید نگاهی بیندازیم به آنچه در دنیا در زمینه آینده‌پژوهی و آینده‌کاوی انجام می‌‌شود. بسیاری از مدیران فقط آرزو دارند?خواسته‌هایشان را در آینده ببینند، اما هستند خیلی‌ها که برای رسیدن به توانایی دیدن آرزوهایشان در آینده فقط به آرزو کردن بسنده نکرده و کاری می‌‌کنند. آنها برای رسیدن به آرزوی بزرگشان آینده را طراحی می‌‌کنند و دنیا را با آرزوی محقق نشده خود همراه می‌‌کنند. آنها برای این که بتوانند تصویری خود ساخته از دنیای آینده داشته باشند آن را به شیوه‌ای که می‌‌خواهند می‌‌سازند. شاید معروف‌ترین نمونه‌های مدرن از این مدیران را بتوان بین مدیران صنعت آی‌تی و کامپیوتر دید. بیل گیتس و مرحوم استیو جابز نمونه‌های معروفی از این‌گونه مدیران هستند. آنها نه‌تنها صنعتی برای خود دست و پا کردند و سودهای کلانی از آن بردند، بلکه دنیای آینده آی‌تی و کامپیوتر را هم به گونه‌ای که خودشان تمایل داشتند، ساختند و به پیش بردند و سودشان را از ساخته‌های خودشان و بقیه بیرون کشیدند.

اما این همه ماجرا نیست. بسیاری از مدیران میانی قابلیت‌های علمی‌، فنی و اقتصادی این را ندارند که آینده را براساس طرح خودشان پایه‌ریزی کرده و دنیا را با خود همراه کنند. آنها راه‌حل میانبری را پیدا می‌‌کنند. آنها به جای ساختن راه تازه‌ای برای آینده، راه‌هایی را که دیگران خواهند ساخت، حدس می‌‌زنند و خود را در مسیر آن قرار می‌دهند تا شاید بتوانند آینده بهتری برای خود و بسیاری دیگر بسازند. این گروه از افراد (برخی مدیر هستند و برخی دانشمند) را آینده پژوه یا آینده‌نگر می‌نامیم. آینده‌نگر‌ها همچون فالگیر‌هایی هستند که خبر از آینده می‌دهند. البته نه با شیوه‌های رمالی و طالع‌بینی و اسطرلاب و...

آینده‌پژوهان نگاهی ژرف به رویداد‌های دنیا دارند. آنها حال حاضر دنیا را بخوبی می‌شناسند و رویدادهای علمی‌ دنیا را دنبال می‌کنند. آنها می‌توانند رابطه‌های میان علوم و فنون امروزین را بخوبی با هم پیدا کنند و آنها را دنبال کنند. مغز این افراد همچون یک شبیه‌ساز کامپیوتری ? یا یک ماشین زمان (که در حال حاضر ماشینی خیالی است) حوادث و رویدادهای علمی‌ و فنی را در زنجیره زمانی قرار می‌دهد تا به پیش رود و آینده آن را با دقتی در خور توجه بازنمایی کند و در نهایت خود را در حکم پیشگوهای مدرن معرفی نماید.

زبان این پیشگوها هم جالب توجه است، برخی از آنها که کلاسیک‌ترین‌شان هم هستند زبان داستان را انتخاب می‌کنند. ژول‌ورن را می‌توان معروف‌ترین این نوع آینده‌نگرها نامید. داستان‌های علمی‌ ـ تخیلی یا فانتزی‌های علمی‌ یکی از شیوه‌های بیان این آینده است. برخی از آینده‌نگر‌ها این آینده‌بینی را با مقالات علمی‌ یا حتی پیچیده‌تر به شیوه گزارش‌های رمزنگاری شده و محرمانه برای سازمان‌های متبوع خود بیان می‌کنند. آینده، کالایی است گرانبها و آنهایی که به آن تجهیز شوند برنده بسیاری از بازی‌ها خواهند بود. پول، قدرت، ثروت...همه اینها در پیشگویی آینده پنهان شده است.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

6 پیشگوی بزرگ دنیا

پیشگوی اول ـ نوستراداموس

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


او یک پیشگوی بسیار معروف است که در قرن 16 میلادی زندگی می‌کرد. دانش‌آموخته پزشکی بود و به ریاضیات و نجوم علاقه وافری داشت. او خود را آستروفیل (شیفته ستارگان) می‌نامید. شعر‌ها و قطعات ادبی فراوانی دارد. او را پیشگوی آینده می‌دانند، اما تاکنون هیچ رویدادی را با استناد به نوشته‌های او پیشگویی نکرده‌اند و بسیاری معتقدند که علاقه‌مندان او هستند که رویدادها را به نوشته‌های او نسبت داده‌اند. او را نمی‌توان یک پیشگوی علمی‌ یا یک آینده‌نگر نامید. روایت‌های نوسترا داموس آنقدر دوپهلو و با ایما و اشاره نوشته شده که تقریبا هر رویدادی را در دنیای حاضر می‌‌توان به آنها نسبت داد.


پیشگوی دوم- ژول ورن


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


نویسنده فرانسوی قرن 19 تا اوایل قرن بیستم دانش‌آموخته حقوق بود. او در دوره‌ای که نویسندگان بزرگی چون بالزاک و دومای بزرگ و نامداران دیگر زندگی می‌کردند، موفق شد با بیش از 80 کتاب خود را نویسنده‌ای جدی مطرح کند؛ اما او را می‌توان یک آینده‌نگر علمی‌ دانست که با زبان داستانی راه آینده را به بسیاری از دانشمندان و مخترعان نشان داد. او را یک پیشگوی آینده‌نگر می‌‌توان نامید. او با درک درستی از زمانه خود توانست نشانه‌هایی از آینده فناوری را در قالب داستان به نمایش درآورد. بخصوص در باب ابزارهای تکنولوژیکی درباره ?زیر‌دریایی‌ها، موشک‌های سیاره‌پیما و بسیاری موارد دیگر.?


پیشگوی سوم ـ الوین تافلر

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


تافلر در اوایل قرن بیستم به دنیا آمد و توانست پیش‌بینی‌های مدرنی از آینده دنیا داشته باشد. او نمونه کاملی از یک آینده‌نگر مدرن است که با درک شرایط اجتماعی و تاثیرات اجتماعی علوم و تکنولوژی‌های مدرن (بخصوص صنایع آی‌تی) شرایط آینده را پیش‌بینی کرد. شاید مهم‌ترین آینده‌نگری‌های او را بتوان در فروپاشی اصل خانواده، انقلاب ژنتیک، فروپاشی جوامع، از سرگیری تاکید بر تحصیلات و افزایش اهمیت دانش در جوامع دانست. کتاب‌های شوک آینده، موج سوم و تغییر قدرت از تاثیر‌گذارترین نوشته‌های اوست که در آنها به پیش‌بینی آینده پرداخته است.


پیشگوی چهارم ـ آرتور سی کلارک

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net


او نیز در اوایل قرن بیستم به دنیا آمد. او یک دانشمند اصیل بود که به آینده‌نگری روی آورد. البته او بیش از آینده‌نگری، آینده‌سازی کرده است. زبان داستانی را با آموزه‌های علمی‌‌اش هماهنگ کرد و به ساخت آینده کمک کرد. او را مخترع غیرفنی ماهواره‌های مخابراتی می‌دانند. زمانی که هنوز ماهواره‌ها به مدارهای پایین هم نمی‌‌رسیدند او محاسبه کرد ? با 3 ماهواره که در ارتفاع 36000 کیلومتری زمین باشند می‌توان همه زمین را تحت پوشش امواج مخابراتی قرار داد. او همچنین ایده آسانسورهای فضایی را مطرح کرد که تا زمان حیاتش مطمئن بود در آینده او را با نام آسانسورهای فضایی به یاد خواهند آورد نه با ماهواره‌های مخابراتی‌اش.


پیشگوی پنجم ـ ری کرزویل?

گروه اینترنتی پرشیـن استار | www.Persian-Star.org


او را یکی از معروف‌ترین‌ آینده‌نگران حال حاضر دنیا می‌دانند. بخشی از این شهرت به واسطه خبرساز بودن اوست. از سوی دیگر او یاد گرفته است که پژوهش‌های آینده‌نگرانه خود را با تاریخ اعلام کند. او آینده‌پژوهی است که خیلی شبیه به طالع‌بینان حرف می‌زند. پیش‌بینی شکست خوردن انسان از روبات‌ها در شطرنج و اتصال دنیا با شبکه‌ای دیجیتالی به هم، از مشهورترین پیش‌بینی‌های او بوده است. او اکنون نظریه‌پرداز تکینکی بشر است که یکی شدن انسان و تکنولوژی را حداکثر تا 2045 میلادی پیش‌بینی کرده است.


پیشگوی ششم ـ استیو جابز

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


دنیا به هنگام تولد او در نیمه قرن بیستم، انقلاب دیجیتالی را هنوز آغاز نکرده بود و زمانی که در اوایل قرن 21 از دنیا رفت دنیا با انقلاب دیجیتالی عجین شده بود. او را نمی‌توان یک پیشگوی واقعی آینده‌نگر دانست، اما بی‌شک در دنیای دیجیتالی، او را می‌توان نمونه کاملی از یک آینده‌ساز دانست. او از آن‌گونه آینده‌پژوهانی بود که به جای پیش‌بینی آینده به ساخت آینده براساس ایده‌های خود می‌پرداخت. او اپل و نکست و پیکسار را پایه‌گذاری کرد و با ایده‌هایش همه دنیای دیجیتالی را به سوی فعالیت‌های خود فراخواند. شرکت اپل همواره به لطف نگاه آینده نگرانه جابز، رهبر فناوری های نوین در دنیای دیجیتال بوده است.
 


نگارش محمد رضا نوروزی / جام جم آنلاین



تاریخ : یکشنبه 91/2/10 | 7:4 عصر | نویسنده : الی | نظر


10. چای
چای به عنوان یک گیاه دارویی فوایدی دارد، اما کفه مضرات چای سنگین‌تر از فواید آن می‌باشد. کاربرد چای در درمان بیماری‌های چشمی است. چای سبب آریتمی قلبی، کم خونی، اختلالات گوارشی، چروکیدگی پوست صورت، ریزش مو و ایجاد سنگ کلیه (به دلیل وجود اگزالات) خواهد شد. چای به دلیل داشتن تئین (مخدر)، موجب اعتیاد و کاهش منیزیم موجود در خون و بروز سرطان می‌شود. چای به دلیل داشتن کافئین موجب فشار خون بالا، حرکت نامنظم ماهیچه‌های قلب، افزایش ترشح اسید معده، زایمان زودرس، افزایش قند خون و کاهش جذب آهن از رود‌ها می‌شود.

چای جاذب سموم محیط بوده و موجب لطافت و پاکیزگی هوا (مانند هوای شمال کشور) می‌شود. در نتیجه چای منشاء سموم موجود در هواست. در منابع طب سنتی به عنوان پست‌ترین دمکرده گیاهی معرفی شده است. چای سودازا وبلغم زاست. بهتر است از به جای استفاده از چای از انواع دمکرده‌های ایرانی استفاده شود.

11. قند و شکر
قند وشکر در حقیقت تفاله باقیمانده چغندر و نیشکر هستند که تمام مواد مفید و ارزشمند را از آن گرفته‌اند وبه دام‌ها داده‌اند و تفاله آن را به انسان می‌دهند! شکر و قند سفید به دلیل استفاده از مواد رنگ‌ بر، برای کبد مضر هستند و شکر سبب به هم خوردن متابولیسم سلول‌های کبدی می‌شوند. ساکاروز موجود در قند، در بروز بیماری‌های زیر تاثیر می‌گذارد: سرکوب سیستم ایمنی، افزایش بیماری‌های قلبی و عروقی، افزایش چربی، چاقی، دیابت، یبوست، سنگ کیسه صفرا و کلیه، آسم، آلرژی، میگرن و انواع سردردها، کیست تخمدان، افزایش هورمون استروژن در مردان، نازایی، پیروی زودرس.

به جای استفاده از قند و شکر می توان از انواع شیرینی های طبیعی از جمله عسل، کشمش، توت، انجیر و خرما استفاده کرد. همچنین می توانید به جای قند و شکر سفید شده از قند و شکر قهوه ای (قند و شکر تهیه شده از چغندر قند که هنوز به آن مواد رنگ بر نزده اند) استفاده کرد که خوشبختانه امروزه در بازار موجود است.

12. مرغ ماشینی
آن‌ها از نور آفتاب و شرایط طبیعی محروم هستند، با هورمون‌های رشد یا دانه‌های غنی شده، به سرعت رشد کاذب پیدا کرده و پروسه طبیعی رشد خود را طی نمی‌کنند. به مرغ‌ها، آنتی‌بیوتیک‌های متنوع ومتعددی خورانده می‌شود که سبب ایجاد مقاومت میکروبی در بدن انسان و بروز و شیوع عفونت‌های میکروبی در بدن فرد خواهد شد. روش ذبح مکانیکی مرغ‌ها، سبب ترشح هورمون استرس در بافت‌های آنها شده که برای بدن انسان مصرف کننده، مضر است (تحقیق در کشور فرانسه). استفاده بیش از اندازه از مرغ‌های ماشینی موجب بلوغ زودرس نیز می‌شود. گوشت مرغ (البته مرغ طبیعی) از لحاظ طب سنتی بلغم‌زاست و جایگاه چندانی در تغذیه طب سنتی ایرانیان ندارد.

نتیجه‌گیری:
در کل استفاده از اقلام تولید شده در کارخانه‌ها به دلیل اینکه حاوی انواع مواد نگهدارنده از جمله بنزوات سدیم، نیترات، سربات و ... می‌باشند، مضر و خطرناک است و قابلیت سرطان‌زایی را با خود به همراه دارند. بایستی حتی‌المقدور از مصرف آنها اجتناب شود که می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:
انواع محصولات لبنی کارخانه‌ای (شیر، ماست، پنیر، کره، دوغ، بستنی)، انواع اقلام بسته‌بندی شده جهت مصرف در پخت غذا و نگهداری طولانی مدت آن‌ها (تن‌ها، کنسروها، کمپوت‌ها، رب گوجه، ماکارونی، روغن‌های جامد و مایع نباتی)، انواع ترشیجات کارخانه‌ای (سرکه، آبلیمو و آبغوره)، انواع تنقلات (شکلات، کاکائو، آب‌نبات، کیک، بیسکویت، چیپس، پفک، لواشک، آلوچه).


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

اصول طبخ غذا

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


طبخ غذا اصول و قواعدی دارد که متاسفانه امروزه در سفره های ایرانی این اصول کمتر رعایت می شود. مهمترین این اصول به شرح زیر می باشد:

1. غذا باید به آرامی و با تأنی و در مدت زمان طولانی و با حرارت ملایم پخته شود.
 استفاده از زودپز برای پخت غذا به دلیل وجود حرارت و فشار بالا باعث له شدن مواد داخل زودپز و متلاشی شدن این مواد می‌شود. در نتیجه غذای تهیه شده در زودپز نه تنها هیچ خاصیتی ندارد (بیشتر یک تفاله است تا غذا) بلکه به دلیل متلاشی شدن، سرطان‌زا نیز می‌باشد.

استفاده از مایکروویو برای پخت غذا به دلیل داشتن امواج مایکروویو و تخریب ساختار مولکولی غذاها مضر بوده و موجب سرطان می‌شود. امواج مایکروویو در مسیر حرکت خود پس از برخورد با ماده یا از آن عبور می‌کند و یا جذب آن می‌شود. این امواج جذب موادی که حاوی آب هستند مانند غذا و بدن انسان می‌شوند. قرار گرفتن در معرض تابش امواج مایکروویو می‌تواند به مرور موجب سوختگی‌های بافتی و آب مروارید شود. این در حالی است که بنا بر تحقیقات صورت گرفته تمام مایکروفر های موجود در بازار نشتی امواج دارند که بسیار خطرناک است. همچنین استفاده از غذاهای مایکروویو شده باعث کاهش حافظه، لطمه به مغز، اختلال در تولید هورمون‌های مردانه و زنانه و کاهش و اختلال در سیستم دفاعی بدن می‌شود. همچنین برخورد مستقیم این اشعه با انسان باعث پاره شدن رشته‌های DNA بدن و به دنیا آمدن نوزادان ناقص‌الخلقه می‌شود.

علاوه بر موارد فوق برخی از غذاها همانند سیب زمینی اگر در مایکروفر گرم شود باعث لطمه شدید به مغز در حال رشد کودکان می‌شود. همچنین یکی دیگر از مضرات احتمالی دستگاه‌های مایکروویو در مورد گرم کردن دوباره غذاهاست که موجب بقای میکروب‌های غذا و تغییر ماهیت آنها شده که بسیار برای بدن آسیب‌زا است.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


2. غذاها بایستی از مواد غذایی تازه تهیه شوند و از مصرف مواد فریز شده باید پرهیز کرد.
استفاده از غذاهای فریز شده و منجمد شده بسیار مضر است. در غذاهای فریز شده، ماهیت مواد غذایی دچار تحولاتی می‌شود که خواص و فواید غذا را تغییر داده و از بین می‌برد؛ در نتیجه بدن انسان را با کمبود مواد غذایی مفید روبرو می‌کند. همچنین نگهداری طولانی مدت این مواد در فریزر موجب تجمع مواد سرطان‌زا در غذاها می‌گردد. هر چه مدت فریز کردن غذاها طولانی‌تر باشد، مضرات آن نیز بیشتر است.
این در حالی است که اکثر بانوان ایرانی ماده غذایی خارج شده از فریزر را جهت استفاده در مایکروفر قرار می‌دهند که ضرر آن را برای بدن دو چندان می‌کند.

3. فلسفه نامگذاری آشپزخانه این بوده که محل طبخ آش و فراورده‌های آشی بوده است.
پایه سفره ایرانی آش بوده است. آش‌ها هم غذا هستند و هم دارو. متاسفانه امروزه خانواده‌های ایرانی کمتر از آش بهره می‌برند و یکی از دلایل مهم آن‌ها ایجاد ناراحتی‌های گوارشی می‌باشد. در صورتی که آش با مصلحات آن مصرف شود، نه تنها نفخ و سوزش معده ایجاد نخواهد کرد، بلکه سبب درمان و بهبود مشکلات گوارشی نیز می‌شود.




تاریخ : یکشنبه 91/2/10 | 6:59 عصر | نویسنده : الی | نظر
 

برگرفته از گروه سالی جون



تاریخ : یکشنبه 91/2/10 | 6:58 عصر | نویسنده : الی | نظر

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

 

گوشی های تلفن همراه امروزه به بخش جدانشدنی از زندگی بشر تبدیل شده است. شرکت های معروف سازنده تلفن همراه نیز با درک این نیاز هر روزه در حال معرفی کردن یک مدل جدید از تلفن های همراه هستند.

از ماه ها قبل شرکت های مختلف سازنده تلفن همراه اعلام کردند که در سال 2012 تلفن های همراه جدیدی را به بازار عرضه می کنند. در این مطلب قصد داریم تا شما را با گوشی های جدیدی که در سال 2012 به بازار آمده و به نوعی آینده نگر هستند آشنا کنیم.

گوشی های تلفن همراه امروزه به بخش جدانشدنی از زندگی بشر تبدیل شده است. شرکت های معروف سازنده تلفن همراه نیز با درک این نیاز هر روزه در حال معرفی کردن یک مدل جدید از تلفن های همراه هستند.

از ماه ها قبل شرکت های مختلف سازنده تلفن همراه اعلام کردند که در سال 2012 تلفن های همراه جدیدی را به بازار عرضه می کنند. در این مطلب قصد داریم تا شما را با گوشی های جدیدی که در سال 2012 به بازار آمده و به نوعی آینده نگر هستند آشنا کنیم.

 

? آیفون 5

شرکت اپل در سال 2011 به دلیل مرگ بنیانگذار خود "استیو جابز" بسیار خبر ساز شد. در آغاز سال 2012 میلادی این شرکت مدل 4S را به بازار عرضه کرد. اما اصلی ترین برگ برنده این شرکت برای سال 2012 آیفون 5 است. این تلفن جدید قرار است در حوالی ماه سپتامبر به بازار عرضه شود. پیش بینی ها در مورد این که این گوشی چه مشخصاتی داشته باشد هنوز ادامه دارد. یک دوربین 8 مگاپیکسلی و یک صفحه 4 اینچی از جمله پیش بینی هایی است که در مورد این تلفن همراه مطرح شده است.


? مدل Sensation از شرکت HTC

شرکت HTC در سال جدید میلادی و به تازگی مدل "Sensation" را عرضه کرده است که از یک پردازنده نیرومند 1.2 گیگا هرتزی، صفحه نمایشی 4.3 اینچی و وضوح 1080 پیکسلی باعث شده است تا این محصول شرکت HTC به عنوان یکی از برترین تلفن های همراه فعلی جهان معرفی شود.


? مدل Pr3 از شرکت HP

این تلفن همراه زیبا از شرکت HP در ماه جولای سال 2012 به بازار عرضه خواهد شد. شرکت HP اعلام کرده است که این تلفن همراه از یک پردازنده نیرومند 1.4 گیگا هرتزی ، یک دوربین 5 مگاپیکسلی و قابلیت دسترسی بهتر به اینترنت برخوردار است.


? مدل Veer از شرکت HP

یک تلفن همراه دیگر از شرکت HP که شبیه به مدل Pr3 که به تازگی در بازار آمریکا عرضه شد است. این تلفن همراه از یک پردازنده ضعیف تر نسبت به مدل Pr3 بهره می برد. حافظه این گوشی 8 گیگابایت و اندازه آن 54 در 84 در 15میلی متر است.


? مدل Nexus 3 از گوگل

عرضه این گوشی در سال اخیر هنوز در حد یک شایعه است، اما منابع نزدیک به گوگل اعلام کرده اند که احتمالا در اواخر امسال این تلفن همراه به بازار عرضه می شود. این تلفن همراه از سیستم عامل اندروید و صفحه نمایش HD با وضوح 1080 پیکسل بهره خواهد برد. بعضی شنیده ها حاکی از این است که این گوشی توسط شرکت ال جی ساخته خواهد شد.


? مدل Milestone3 از شرکت موتورلا

یک تلفن همراه بزرگ از شرکت موتورلا که به تازگی به شکل رسمی به از آن پرده برداری شده است. این گوشی دارای صفحه کلید بزرگی است که قابلیت تایپ بهتر را برای کاربران فراهم می کند. این تلفن همراه دارای یک صفحه بزرگ 4 اینچی، یک پردازنده دو هسته ای و سیستم عامل اندروید 2.3 است.


? مدل Pro از شرکت موتورلا

یک گوشی تلفن همراه مخصوص تجار، که دارای یک صفحه کلید متناسب برای تایپ است. این تلفن از یک دوربین 5 مگاپیکسلی، 8 گیگابایت حافظه و سیستم عامل اندروید 2.2 بهره می برد.


? مدل Bold 9900 از شرکت بلک بری

این مدل جدید از تلفن همراه در ماه آگوست سال 2012 به بازار عرضه شده و امیدوار است که بتواند بازار خوبی را بدست آورد. این گوشی از یک صفحه کلید با طراحی مناسب، یک پردازنده 1.2 گیگا هرتزی و بدنه ای به قطر 10.5 میلی متر بهره می برد. اصلی ترین قابلیت این تلفن همراه ، استفاده راحت از آن در فضای مجازی است.


? مدل W8 از شرکت نوکیا

یکی از دو مدل گوشی تلفن همراه از شرکت نوکیا که با سیستم عامل ویندوز به بازار عرضه خواهد شد، مدل W8 است که قرار است در اواخر سال جاری میلادی به بازار عرضه می شود. این گوشی تلفن همراه از یک بدنه سبک آلومنیومی و یک دوربین 12 مگاپیکسلی بهره می برد.


? مدل W7 از شرکت نوکیا

قبل از عرضه مدل W8 به بازار تلفن های همراه، شرکت نوکیا بنا دارد تا مدل W7 خود را که آن

 

 
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

 




تاریخ : یکشنبه 91/2/10 | 6:55 عصر | نویسنده : الی | نظر
عکسهایی از زوج های سینمایی معروف ایرانی
نیلوفر خوش خلق و همسرش امین حیایی
عکسهایی از زوج های سینمایی معروف ایرانی
سحر دولتشاهی و همسرش رامبد جوان
عکسهایی از زوج های سینمایی معروف ایرانی
آزاده صمدی و همسرش هومن سیدی
عکسهایی از زوج های سینمایی معروف ایرانی
گلاب آدینه و همسرش مهدی هاشمی
عکسهایی از زوج های سینمایی معروف ایرانی
بهنوش طباطبایی و همسرش مهدی پاکدل
عکسهایی از زوج های سینمایی معروف ایرانی
بهاره رهنما و همسرش پیمان قاسمخانی
عکسهایی از زوج های سینمایی معروف ایرانی
رویا تیموریان و همسرش مسعود رایگان
عکسهایی از زوج های سینمایی معروف ایرانی
ریما رامین فر و همسرش امیر جعفری
عکسهایی از زوج های سینمایی معروف ایرانی
سحر ولد بیگی و همسرش نیما فلاح
عکسهایی از زوج های سینمایی معروف ایرانی
حدیث فولادوند و همسرش رامبد شکرابی
عکسهایی از زوج های سینمایی معروف ایرانی
لیلا حاتمی و همسرش علی مصفا



تاریخ : یکشنبه 91/2/10 | 6:52 عصر | نویسنده : الی | نظر