سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
   می توانیم
  1. با استفاده از یک لیوان آب، دندانهای خود را مسواک بزنیم و هنگام مسواک زدن جریان آب را قطع کنیم.
  2. می توانیم به جای شستن اتومبیل با شیلنگ آب، از چند سطل آب و یا کارواشهای خانگی استفاده کنیم.
  3. برای نظافت حیاط به جای شستشو با فشار آب، بهتر است از جارو و یا آبپاش های فشار قوی استفاده کنیم.
  4. همواره مواظب خرابی سیفون توالت ها باشیم چون در صورت خرابی حدود 150 لیتر در شبانه روز آب هدر می رود.
  5. ظروف را بلافاصله پس از استفاده بشوییم. با این کار علاوه بر کاهش زمان شستشو، در مصرف آب نیز صرفه جویی کرده ایم.
  6. برای دوش گرفتن در حمام، زمان بگیریم و آن را به کمتر از 5 دقیقه برسانیم، با این روش ماهیانه حدود 4000 لیتر آب صرفه جویی خواهد شد.
  7. هنگام استفاده از دستشویی یا در حین وضو گرفتن، شیر آب را به طور مداوم باز نگذاریم. همچنین می توانیم  از سرشیرهای تک لمسی استفاده کنیم.
  8. ماشینهای لباسشویی معمولا مقدار زیادی آب مصرف می کنند. بنابراین اگر از دفعات کاربرد ماشین لباسشویی بکاهیم، عملا در مصرف آب صرفه جویی کرده ایم.
  9. برای آب دادن درختان و گلها از آبیاری قطره‎‎ ای استفاده کنیم و باغچه را تنها در ساعات خنک روز آبیاری کنیم. با این کار از رشد گیاهان انگلی و تبخیر آب جلوگیری می کنیم.
  10. از وسایل کاهنده مصرف آب نظیر شیرهای اهرمی،‌ سر شیرهای کاهنده و تک لمسی و سردوشی های کاهنده استفاده نماییم.
  صرفه جویى کردن به معناى داشتن تفکرى آینده نگرانه است به گونه  اى که هم مى توان از زندگى امروز احساس رضایت و هم از آینده خیالى آسوده داشت 



تاریخ : شنبه 91/11/14 | 10:0 عصر | نویسنده : الی | نظر
بسیاری از افرادی که دچار فقر احساسی هستند، تربیت خانوادگی بسیار قوی دارند اما خود درگیر چرخه‌های شخصی ناکارآمد احساسی هستند. این چرخه‌ها باید تشخیص داده شده و سپس با کمک گرفتن بر آنها غلبه شود.

 

به گزارش پارس به نقل از مردمان، فقر مفهومی جامع است که فقط مربوط به سطح مالی نیست. امروز می‌خواهیم نگاهی عمیق‌تر به فقر احساسی داشته باشیم. بسیاری افراد هستند که به تمکن مالی رسیده‌اند اما در زندگی احساسی خود با فقر دست به گریبان‌اند.

 

تعریف

فقر عاطفی یا احساسی وضعیتی است که وقتی فرد بدون بحران قادر به کنار آمدن با برخی موقعیت‌ها در زندگی خود نباشد، ایجاد می‌شود. همه آدمها با مشکلات زندگی دست و پنجه نرم می‌کنند اما برخی نمی‌توانند از نظر احساسی با بعضی موقعیت‌ها کنار بیایند و به دنبال راه‌های فراری مثل موادمخدر و خوش‌گذرانی رفته یا به کل منزوی می‌شوند. وقتی فردی خود را در شرایطی سخت می‌بیند اما نه قادر به غصه خوردن است و نه ادامه زندگی، با فقر احساسی سر و کار خواهد داشت.

 

واکنش‌هایی که در زمان سختی‌ها باید از آنها دوری کنید

 

1. آزاد کردن احساسات -- آنچه احساس می‌کنید با شرایط شما تعیین می‌شود.
2. حمله کردن به دیگران -- این نشان می‌دهد که شما اعتقاد دارید دیگران لذت‌های شما را کنترل می‌کنند. سعی کنید ببخشید و بگذرید.
3. منزوی شدن -- این راحت‌ترین راه ممکن است. ما باید با واقعیت روبه‌رو شویم، با آن کنار آمده و با آن رشد کنیم.
4. شکایت کردن -- این هیچ مشکلی را حل نمی‌کند.
5. امیدتان را از دست بدهید – تصور کنید تا پایان عمر مشکلات با شما خواهند بود.

 

منابع فقر احساسی

بااینکه عوامل بسیاری ممکن است منجر به فقر احساسی شود، در زیر به برخی از آنها اشاره می‌کنیم.

 

1. چرخه‌های خانوادگی حل‌نشده

وقتی خانواده‌ای به طریقی ناکارآمد با سختی‌ها برخورد می‌کند، این عادات را به فرزندان خود نیز منتقل می‌کند. وقتی این بچه‌ها بزرگ می‌شوند، آنها هم باید با این دست از مشکلات روبه‌رو شده و یاد می‌گیرند که یا به طریقی عاقلانه با این مشکلات کنار بیایند و یا همان عادت‌های نسل قبلی خود را تکرار کنند. شکستن چرخه‌های بد خانوادگی امکان‌پذیر است اما باید مایل باشید کمک لازم برای تشخیص و غلبه بر آنها را دریافت کنید.

 

2. چرخه‌های شخصی حل‌نشده

بسیاری از افرادی که دچار فقر احساسی هستند، تربیت خانوادگی بسیار قوی دارند اما خود درگیر چرخه‌های شخصی ناکارآمد احساسی هستند. این چرخه‌ها باید تشخیص داده شده و سپس با کمک گرفتن بر آنها غلبه شود.

 

3. ناآگاهی

به دلایل مختلف ممکن است فردی اطلاعات و آگاهی لازم درمورد نحوه برخورد موثر با موقعیت‌های سخت را نداشته باشد. ازاینرو ممکن است بنا بر همان احساسی که آن لحظه دارند یا آنچه برایشان آسان‌تر است رفتار کنند. این افراد باید آموزش ببینند که چطور با شرایط سخت برخورد احساسی مناسبی داشته باشند.

 

غلبه بر فقر احساسی

درست مثل فقر مالی که با کمک مناسب می‌توان بر آن غلبه کرد، فقر احساسی نیز همینطور است. اگر تصور می‌کنید که از نظر احساسی ضعیف هستید، مطمئن باشید که می‌توانید به نقطه‌ای برسید که از نظر احساسی متعادل و قوی باشید. در زیر به چند راهکار اشاره می‌کنیم:

 

1. ببینید از نظر احساسی کجا هستید.

تازمانیکه از وضعیت احساسی خود آگاه نشوید، نمی‌توانید کمک مناسب را دریافت کنید. از کسانیکه به آنها اعتماد دارید بخواهید نظرشان را درمورد وضعیت احساسی شما عنوان کنند. از اینکه شفاف باشید نترسید. با خودتان صادق باشید. وقتی بتوانید تعادل احساسی خود را به دست آورید، زندگی مفهوم تازه‌ای برایتان پیدا خواهد کرد.

 

2. دور و برتان را با آدمهایی که از نظر احساسی قوی هستند پر کنید.

رسیدن به تعادل احساسی فراتر از تئوری است. باید با آن روبه‌رو شوید. داشتن قدرت احساسی به این معنی نیست که در مواجه با مشکلات شکست‌ناپذیر خواهید بود. به این معنی است که می‌توانید غصه بخورید و باز دوباره به زندگیتان ادامه دهید. وقتی اطرافتان را با کسانی پر کنید که بتوانند احساساتشان را در مواقع سخت نشان دهند، می‌توانید ببینید که تعادل احساسی واقعی چه شکلی است.

 

3. ذهنیت قربانی شدن را دور بیندازید.

یکی از قطعی‌ترین رفتارهایی که شما را از ثروت احساسی دور می‌کند، ذهنتیت قربانی شدن است. تازمانیکه قربانی باشید، نمی‌توانید در موقعیت‌های سخت کنترل امور را به دست بگیرید. به جای اینکه خود را قربانی ببینید، سعی کنید از این موقعیت‌ها درس گرفته و سختی‌ها را در آغوش بکشید. اجازه ندهید این سختی‌ها بر شما حکمرانی کرده یا از شما سوءاستفاده کنند




تاریخ : شنبه 91/11/14 | 2:29 عصر | نویسنده : الی | نظر


عشقبـازی به همیـن آسـانی اسـت ...

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

که گلی با چشمی

بلبلی با گوشی

رنگ زیبای خزان با روحی

نیش زنبور عسل با نوشی

کار هموار? باران با دشت

برف با قل? کوه

رود با ریش? بید

باد با شاخه و برگ

ابر عابر با ماه

چشمه‌ای با آهو

برکه‌ای با مهتاب

و نسیمی با زلف

دو کبوتر با هم

و شب و روز و طبیعت با ما

عشقبازی به همین آسانی است

شاعری با کلماتی شیرین

دستِ آرام و نوازش‌بخش بر روی سری

پرسشی از اشکی

و چراغ شب یلدای کسی با شمعی

و دل‌آرام و تسلی و مسیحای کسی یا جمعی

عشقبازی به همین آسانی است

که دلی را بخری

بفروشی مهری

شادمانی را حرّاج کنی

رنج‌ها را تخفیف دهی

مهربانی را ارزانی عالم بکنی

و بپیچی همه را لای حریر احساس

گره عشق به آن‌ها بزنی

مشتری‌هایت را با خود ببری تا لبخند

عشقبازی به همین آسانی است

هر که با پیش سلامی در اول صبح

هرکه با پوزش و پیغامی با رهگذری

هرکه با خواندن شعری کوتاه با لحن خوشی

نمک خنده بر چهره در لحظ? کار

عرض? سالم کالای ارزان به همه

لقم? نان گوارایی از راه حلال

و خداحافظی شادی در آخر روز

و نگهداری یک خاطر خوش تا فردا

و رکوعی و سجودی با نیت شکر

عشقبازی به همین آسانی است




تاریخ : پنج شنبه 91/11/12 | 10:0 عصر | نویسنده : الی | نظر


در سال 1992 نوکیا 1011، یکی از اولین گوشی‌های موبایل با شکل ساده (Candy Bar)، تنها امکان 60 دقیقه مکالمه به کاربر می‌داد. حافظه این گوشی فقط برای ذخیره 99 شماره مخاطب کافی بود و یک صفحه‌نمایش کوچک سیاه و سفید داشت. مقایسه آن با Lumia 800 امروز مثل مقایسه خودروی فورد مدل T با شاتل فضایی در تمامی زمینه‌ها است؛ به استثناء یک مورد که آنهم امکان تایپ و ارسال پیام است.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


امسال بیست ویکمین سالگرد تولد اس‌ام‌اس است که بر خلاف دیگر فناوری‌های کاربردی به ندرت در طی دو دهه گذشته تغییر کرده است. برای جشن گرفتن تأثیر حیرت‌انگیز اس‌ام‌اس بر دنیا، ده حقیقت تعجب‌آور در مورد پیام‌های کوتاه تقدیم شما دوستان اس‌ام‌اس باز می‌شود:

1. پدر اس‌ام‌اس ماتی ماکونن، یک مهندس فنلاندی است. او در سال 1984 در یک پیتزا فروشی در کپنهاگ، وقتی برای شرکت در کنفرانسی در مورد آینده ارتباطات موبایلی به دانمارک آمده بود، ایده سرویس پیام‌رسانی برای گوشی‌های دیجیتال GSM به ذهنش خطور کرد. متأسفانه او هرگز برای این کار پیشگامانه دستمزدی دریافت نکرد، زیرا حق امتیاز این ایده را به ثبت نرسانده بود.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


2. یک سال بعد، فرمت 160 کاراکتری توسط محققی در زمینه ارتباطات به نام فریدهام هیلبرند تعیین شد. او در حالی که سعی می‌کرد این فناوری را استاندارد کند و به تلفن‌های همراه امکان انتقال و نمایش پیام‌ها را بدهد، متوجه شد که میانگین جملات یا سوالات تنها به 160 کاراکتر نیاز دارد.

3. اولین اس‌ام‌اس در سال 1992 توسط بریت نیل پاپ‌وُورس به مدیر اپراتور وُدافون، ریچارد جرویس در مهمانی کارمندان در شب کریسمس ارسال شد که متن آن این بود: "کریسمس مبارک". پاپ‌وورس سرویس ارسال پیام کوتاه یا همان اس‌ام‌اس را از کامپیوتر محل کار خود به یک گوشی موبایل اوربیتل 901 ارسال کرد.

4. امروز ارسال پیام بیشترین استفاده را در میان سرویس‌های انتقال اطلاعات توسط تلفن همراه دارد؛ به طوری که 74 درصد از همه موبایل‌های سراسر جهان را شامل می‌شود یا به عبارت دیگر 2?4 میلیارد از 3?3 میلیارد مشترک از طریق ارسال پیام ارتباط برقرار می‌کنند.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


5. در سال 2010 مردم رقم اعجاب‎‌انگیز 6?1 هزار میلیارد اس‌ام‌اس ارسال کردند؛ یعنی 192 هزار اس‌ام‌اس در هر ثانیه! میزان درآمد صنعت در ارسال اس‌ام‌اس 114 میلیارد و ششصد میلیون دلار در سال بوده است.

6. تحقیقات نشان می‌دهد که اس‌ام‌اس بازی هنگام رانندگی دو برابر خطرناک‌تر از رانندگی در حالت غیرعادی است. یک نمونه از حواس‌پرتی هنگام رانندگی در سال 2008 در انفجار قطار در ChatWorth کالیفرنیا اتفاق افتاد که جان 25 نفر را گرفت. طی تحقیقات مشخص شد که راننده قطار درست قبل از حادثه 45 اس‌ام‌اس ارسال کرده بود.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net


7. ارسال پیام زبان ویژه و جدیدی ایجاد کرده است که هدف آن کوتاه کردن تعداد کاراکترها است. محققان زبانشناس بر این عقیده‌اند که استفاده از زبان‌های عامیانه و اختصاری مانند چیزی که در زبان اس‌ام‌اس می‌بینیم در آینده منجر به تضعیف ادبیات و غلط دیکته‌ای و هجی کردن نادرست کلمات در میان کودکان شود.

8. از دلایل اصلی موفقیت ‌اس‌ام‌اس این است که با همه گوشی‌ها ‌می‌توان اس‌ام‌اس ارسال کرد و فعال کردن آن نیاز به چیزی ندارد. اس‌ام‌اس مقرون‌به‌صرفه‌ و ارزان‌تر از تماس تلفنی و استفاده از آن راحت است وامکان ارسال در تمامی شبکه‌هارا فراهم می‌کند. به این معنی که لازم نیست کاربران بدانند شخصی که برای او پیام ارسال می‌کنند از کدام شبکه موبایل استفاده می‌کند.

9. مردم هم به طور اعجاب‌انگیزی در این شیوه‌یبرقراری ارتباط تبحر پیدا کرده‌اند. در سال 2005 سونجا کریستیانسن از نروژ رکورد سریع‌ترین تایپیست اس‌ام‌اس را به ثبت رساند. معنی این پیام این بود: "پیرانای تیزدندان از گونه سراسالموس و پیگوسنتروس، وحشی‌ترین ماهی‌ آب شیرین در دنیا است. در واقع، آنها به ندرت به انسان‌ها حمله می‌کنند." رکورد کنونی 37?28 ثانیه است.

10. تایپ پیام منجر به عارضه تنوسینوویتز می‌شود که نوعی التهاب انگشت شست دست است و در اثر تایپ مداوم پیام ایجاد می‌شود. (شبیه آسیب آرنج است اما کوچکتر و کمتر ورزشی است)


گروه اینترنتی پرشیـن استار | www.Persian-Star.org


اگرچه پیام‌رسانی تغییرات بسیار کمی داشته است، اما راه درازی را طی بیست و یک سال گذشته طی کرده است. گذشت آن روزها که اس‌ام‌اس به عنوان یک قابلیت غیرضروری به حساب می‌آمد و هرگز کسی سرو کارش به آن نمی‌افتاد. امروزه خیلی از ما حتی بدون آن نمی‌توانیم زندگی کنیم.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

دانلود Viber - وایبر، نرم افزار موبایل برقراری تماس و ارسال پیامک رایگان !

گروه اینترنتی پرشیـن استار | www.Persian-Star.org

آخرین نسخه (2.3.2.61) برای اندروید و آخرین نسخه (2.3.0.3318) برای iOS

گروه اینترنتی پرشیـن استار | www.Persian-Star.orgگروه اینترنتی پرشیـن استار | www.Persian-Star.orgگروه اینترنتی پرشیـن استار | www.Persian-Star.org


Viber یا وایبر نرم افزار گوشی های تلفن همراه است که به شما اجازه می دهد تا در هر جای دنیا با دوستان خود که Viber بر روی گوشی آن ها نصب شده است تماس تلفنی و یا اس ام اس رایگان ارسال کنید. هنگام استفاده از وایبر، تماس تلفنی شما به هر کاربر Viber دیگر آزاد است و کیفیت صدا خیلی بهتر از تماس های عادی (GSM) می باشد. شما می توانید با هر کاربر وایبر، در هر نقطه از جهان و به صورت کاملاً رایگان تماس برقرار کنید. همه ویژگی های وایبر 100 ? رایگان و انجام هر گونه کار اضافی "در برنامه" نیاز به خرید ندارند.


فقط کافی است که گوشی شما از طریق WiFi یا 3G به اینترنت متصل باشد، پس از اجرا، نرم افزار به صورت اتوماتیک تمامی دوستان شما که از این نرم افزار استفاده می کنند را شناسایی کرده و آماده برقراری ارتباط با آنها می شود. این برنامه احتیاج به نام کاربری و رمزعبور ندارد و از طریق شماره تلفن موبایل، ارتباط را برقراری می کند. فقط کافی است که شماره تلفن شخصی که از این نرم افزار را در گوشی خود دارد گرفته و با او صحبت کنید. لازم به ذکر است که برای برقراری ارتباط، این نرم افزار باید روی گوشی همیشه درحال اجرا باشد.

ویژگی های برنامه Viber عبارت است از:
- بدون هزینه های پنهان
- بدون هزینه های بین المللی
- کاملاً رایگان و بدون آگهی
- بدون نام کاربری، کلمه عبور و یا ثبت نام
- بدون احتیاج به ساخت مجدد لیست دوستان
- اعلام تماس ناموفق
- کیفیت خوب صدا


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net



 دانلود نسخه اندورید - 7 مگابایت 
Android 2.0 or later

 دانلود نسخه iOS اپل - 9 مگابایت 
Compatible with iPhone, iPod touch, and iPad
Requires iOS 4.3 or later
This app is optimized for iPhone 5




تاریخ : سه شنبه 91/11/10 | 10:0 عصر | نویسنده : الی | نظر


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


B: BLUETOOTH

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


C: CHAT

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


D: DOWNLOAD

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net


E: E MAIL

گروه اینترنتی پرشیـن استار | www.Persian-Star.org


F: FACEBOOK

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


G: GOOGLE

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


H: HEWLETT PACKARD

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


I: iPHONE

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


J: JAVA

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


K: KINGSTON

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


L: LAP TOP

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net


M: MESSENGER

گروه اینترنتی پرشیـن استـار | www.Persian-Star.org


N: NERO

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


O: ORKUT

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


P: PICASSA

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


Q: QUICK HEAL

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


R: RAM

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


S: SERVER
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


T: TWITTER

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


U: USB

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net


V: VISTA
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


W: WiFi

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


X: Xp

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


Y: YOU TUBE

گروه اینترنتـی پرشین استار | www.Persian-Star.org


Z: ZORPIA

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net


از همه موارد که بگذریم، بازم خداروشکر که هنوز سیب (Apple) به فراموشی سپرده نشده !

بقول معروف؛ زندگی خالی نیست مهربانی هست سیب هست ایمان هست آری تا کامپیوتر هست زندگی باید کرد ...




تاریخ : شنبه 91/11/7 | 9:0 عصر | نویسنده : الی | نظر